سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

اپراتور 9000 ویژه بانوان

پنل اس ام اس شیراز پیام رسون

اپراتور 9000 ویژه بانوان

۵۷۳ بازديد

تخفیف اپراتور 9000 ویژه بانوان

18 خرداد 1400 942  0  0

از انجایی که این روزها خیلی از بانوان کشورمان ، سرپرست خانواده محسوب میشوند و بسیاری دیگر با فعالیت در فضای مجازی و تبلیغات برای کسب و کارهای دیگر تلاش میکنند ، سامانه پیام کوتاه تصمیم گرفته که پرفروش ترین و بهترین پنل پیامک خود را یعنی اپراتور 9000 را به بانوان عزیز با تخفیف ارائه دهد. 

این تخفیف بدین صورت است که بانوانی که دارای کسب و کار هستندو در منزل و یا خارج از منزل فعالیت میکنند ، با  مراجعه به سایت سامانه پیامک شیراز و درخواست پنل پیامک از نمایندگی پیامک ، میتوانند  از این تخفیف شگفت انگیز بهره مند شوند .

این تخفیف شگفت انگیز 50 درصدی بوده که فقط روی اپراتور 9000 اعمال میشود و تا پایان هفته جاری اعتبار دارد .

 

جهت سفارش اپراتور 9000 از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

روبان دوزی چیست؟

این هنر یکی از زیر شاخه های سوزن دوزی است که از تلفیق انواع پارچه روبان و نخ گلدوزی می توان به خلق آثاری زیبا پرداخت. برای این کار باید از پارچه ای مناسب استفاده کرد مثلاً پارچه ای با بافت درشت مانند کتان پاناما ارگانزا حوله ای و مخمل.در روبان دوزی سوزن باید راحت از پارچه عبور کند وگرنه کار تمیزی نمی توانید داشته باشید. رنگ روبان، رنگ پارچه ی و رنگ نخ مورد استفاده در روبان دوزی باید ثابت باشند.

نخ های dmc گلدوزی نخ های مناسبی برای روبان دوزی هستند. همچنین می توانید از نخ های عمامه گلابتون و دیسکو نیز استفاده کنید. روبان ها در اندازه های مختلف وجود دارند شما باید با توجه به نقشه باریک و یا پهن بودن روبان را انتخاب کنید. روبان های پهن و آهاردار مناسب گل های درشتی هستند که اغلب روی کار دوخته می شوند و نباید داخل پارچه شود. روبان های بدون آهار باریک با رنگ های تیره و روشن مناسب ترین هستند. چون این هنر بستگی به همت و تلاش خود فرد دارد دوره آموزشی آن حدوداً بین یک الی دو ماه طول می کشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.