جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

پنل پیامک برای رستوران ها

پنل اس ام اس شیراز پیام رسون

پنل پیامک برای رستوران ها

۵۱۷ بازديد

پنل پیامک پیام رسون ویژه رستوران ها

13 خرداد 1400 2495  0  0

اگر فکر می کنید که سامانه پیامک برای رستوران کاربردی ندارد تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید تا از ویژگی های منحصر به فرد پنل پیامک ویژه رستوران ها با خبر شوید .

 

 

 

در حال حاضر رستوران ها بسیار تلاش می کنند تا بهترین غذا و مدرن ترین غذا را به مردم ارائه دهد و در کار خود بهترین باشند. اما اگر یک رستوران تازه  فعالیت خود را شروع کرده باشد زمان زیادی می‌برد تا بخواد معروف شود. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر رستوران دار هستید یا تازه رستوران خود را راه اندازی کرده اید از پنل پیامک استفاده کنید چرا که پنل پیامک بسیار در جذب مشتری قدرتمند است .

در این مقاله که توسط نمایندگی سامانه پیامک شیراز تهیه شده است به چند مورد از کاربردهای پنل پیامک ویژه رستوران ها اشاره شده است .

 

کاربرد پنل پیامک برای رستوران :

 

1- به افرادی که در منطقه رستوران شما هستند ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید سامانه پیامک پیام رسون این قابلیت را دارد که شماره مخاطبینی که در محدوده رستوران شما هستند را در اختیارتان قرار دهد تا به آنها ارسال اس ام اس داشته باشید و این ویژگی در سامانه پیامک تحت عنوان ارسال پیامک منطقه ای نام دارد.

 

2- یکی از راه های وفادار ماندن مشتریان سابق برای رستوران ها این است که در روز تولدشان به آنها پیامک ارسال کنید و به مناسبت زادروز شان به آنها یک کد‌ تخفیف بدهید و آنها را دعوت به رستوران خود کنید. با  این کار شما باعث میشوید  که مشتری در روز تولدش یک خاطره فراموش نشدنی داشته باشد و مشتری وفادار رستوران شما شود.

 

3- اگر از نمایندگی پیامک ،  پنل پیامک تهیه کرده اید می توانید ارسال پیامک را به صورت انبوه انجام دهید و رستوران خود را به همه افراد شهرتان معرفی کنید و با قرار دادن لینک مخاطبین را به سایت خود هدایت کنید تا از فضای رستوران شما دیدن کند. این ویژگی در سامانه پیام کوتاه تحت عنوان ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه نام دارد . 

 

4- با ارسال پیامک به صورت انبوه به  همشهریان خود یک کوپن تخفیف  مدت‌دار ارائه دهید و به آنها یادآور شوید که در رستوران شما از چه نوع غذاهایی سرو  می‌شود و چه تمایزی با دیگر رستوران ها دارد و آنها را به سمت رستوران خودتان هدایت کنید.

 

5- یک مسابقه پیامکی میان مشتریان وفادار خود برگزار کنید و به آنها این امکان را بدهید که درصورت درست جواب دادن مسابقه پیامکی یک کوپن تخفیف دریافت می‌کند که با اولین مراجعه به رستوران این کوپن قابل استفاده خواهد بود.

 

6- ارسال پیامک نظر سنجی را داشته باشید.  با ارسال این پیامک شما به مشتریان خود نشان می دهید که هرگونه انتقاد و پیشنهادی را می پذیرد تا رستوران شما جزء بهترین باشد و همچنین نظر مشتریان شما برایتان در اولویت قرار دارد .

 

در این مقاله که توسط تیم پیام رسون به نگارش آمده است سعی شد از مزایای سامانه پیامک ویژه رستوران ها بگوییم و به شما نشان دهیم که با استفاده از پنل پیامک پیام رسون چگونه‌ درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ام‌اس همین حالا اقدام کنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.